Rühmitamine

LOOMADE JA LINDUDE RÜHMITAMINE

Valdkond: MINA JA KESKKOND, KEEL JA KÕNE, MATEMAATIKA
Vanus: 5-7+
Mängu käik: Laps klõpsab punasel kaardipakil. Ilmub looma- või linnupilt. Laps otsustab, millisesse rühma antud loom või lind sobib ning lohistab kaardi õigesse kohta.

Kui mängida soovib laps, kes lugeda veel ei oska on abiks igale kaardirühmale oma pildilise ikooni mõtlemine. Matemaatikaga lõimumine (numbrid, järgavrud jne).

Mängu tulemusel: Tunneb erinevaid loomi ja linde. Oskab rühmitada neid vastavalt nende elupaigale (Eestis). Õpib lugemist. Õpib loendama viieni, oskab nimetada järgarve-mitmes.




MEMORIIN PUUVILJADEGA

Valdkond: MINA JA KESKKOND, KEEL JA KÕNE, MATEMAATIKA
Vanus: 3-7
Mängu käik: Laps klõpsab ümberpööratud kaartidel ja leiab kaks ühesugust puuvilja.
Mängu tulemusel - Laps tunneb erinevaid puuvilju. Teab mõisteid samasugune, paar.


MÄNGIMA
(alustamiseks klõpsa nupul Start)

SOOLANE VÕI MAGUS

Valdkond: MINA JA KESKKOND, KEEL JA KÕNE
Vanus: 3-7
Mängu käik: taldrikule ilmuvad erinevad toiduained ning lapsel tuleb otsustada, kas tegemist on soolase või magusaga. Kui on magus toiduaine, siis klõpsab paremal oleval suhkrutoosil. Kui on soolane toiduaine, siis klõpsab vasakul oleval soolatopsil.

Mängu tulemusel - laps tunneb ja oskab nimetada erinevaid toiduaineid, oskab eristada soolast ja magusat. Teab mõisteid parem- vasak.


MÄNGIMA

THE FEELING GAME

TUNDED

Valdkond: MINA JA KESKKOND, KEEL JA KÕNE
Vanus: 4-7
Mängu käik: vajalik inglise keele oskus. Mängu alustamiseks klõpsake ühel näol. Teile  esitatakse küsimus nt Kes on rõõmus? Valige kolme valiku seast õige.
Mängu tulemusel - laps eristab emotsioone, oskab kirjeldada tundeid

SEGIPAISATUD SÕNA

Valdkond: KEEL JA KÕNE   Lugema ja kirjutama õppimine
Vanus: 7-...
Mängu käik: alla valgesse ristkülikusse kirjutab laps (raskema variandina õpetaja, vanem) sõna ning klõpsab nupul Enter Keyword. Sõna ilmub ekraanile segipaisatud tähtedega. Laps lohistab tähed õigetesse kohtadesse, et moodustuks sõna. Automaatselt annab lahenduse nupp Solve Anagram.
Mängu tulemusel - laps tunneb tähti, oskab häälida, moodustada tähtedest sõna


JUKU SÕNAMÄNG

Valdkond: KEEL JA KÕNE
Lugema ja kirjutama õppimine
Vanus: 6-7
Mängu käik: laps pakub tähti, millest ta arvab sõna koosnevat. Tähtede arvu sõnas näitavad kriipsud. Nupu Pakun ees olevasse valgesse lahtrisse trükib laps tähe ja klõpsab nupul.
Mängu tulemusel - laps tunneb tähti, leiab tähed klaviatuurilt, arvab ära sõna, loeb sõna


(avanenud lehel vali Juku sõnamäng - 5. teises reas)

KOOSTA MUSTER

Valdkond: MATEMAATIKA, KEEL JA KÕNE, MÄLU JA TÄHELEPANU
Vanus: 6-7 ja vanemad
Mängu käik: Mängu alustamiseks klõpsake avanenud aknas sõnale Mängi! Play! Laps püüab ruudustikus moodustada samasuguse mustri, tähe või numbri nagu kõrval näidis on. Kolmnurga või ristküliku saamiseks tuleb ruudu keskel klõpsata hiire noolega nii kaua kuni vastav kujund õigesse kohta ilmub.  
Mängu tulemusel - laps tunneb tähti, numbreid, oskab orienteeruda ruudustikus, loendab.